کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا گوشی a14 ارزش خرید دارد؟

در حال حاضر که گوشی‌های پرچمدار با افزایش قیمت بصورت روزانه روبه‌رو هستند، یافتن گزینه‌ای با قیمت مناسب و عملکرد عالی کار سختی به حساب می‌آید. گوشی سامسونگ گلکسی a14 یکی از این گزینه‌ها است. از آنجایی که کیفیت بالای این گوشی، آن را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های بازار ایران تبدیل کرده، پس نباید از عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی جهان برای a14 تعجب کرد. دلایل مختلفی باعث محبوبیت گوشی سامسونگ a14 شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت مناسب، عملکرد خوب و... اشاره کرد. در ادامه این گوشی را از همه لحاظ بررسی می‌کنیم تا به این نتیجه برسیم که آیا گوشی a14 ارزش خرید دارد یا خیر؟

گوشی سامسونگ a14 در یک نگاه

گوشی سامسونگ a14 با نمایشگری از نوع IPS پا به میدان رقابت گذاشت. ابعاد صفحه این گوشی معادل 6.6 اینچ است که نرخ به روز‌رسانی 90 هرتز و توانایی ارائه تصاویر با دقت تمام HD را دارد. صفحه نمایش 6.6 اینچی، باتری 5 هزار میلی آمپر، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و پردازنده MediaTek Helio G35  از جمله ویژگی‌های گوشی سامسونگ a14 هستند.

گوشی سامسونگ a14 در یک نگاه

این ویژگی‌های گوشی a14، باعث مناسب بودن آن برای انجام وظایف روزمره مانند بازی، مرور وب و رسانه‌های اجتماعی می‌شود. باتری با طول عمر طولانی، حسگر اثر انگشت و طراحی شیک از جمله مشخصات فنی است که افراد را به خرید گوشی سامسونگ a14 ترغیب می‌کند.

ارائه سامسونگ مدل a14 با ظرفیت‌های متفاوت

گوشی سامسونگ a14 دارای تراشه مدیاتک G80 است که با کمک فناوری 12 نانومتری ساخته شد. در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali G50 قرار دارد. حافظه موقت این گوشی چهار گیگابایت است که عملکرد خیلی خوبی دارد. گوشی a14 با حافظه موقت شش گیگابایت هم تولید شده است، اما اغلب با حافظه موقت چهار گیگابایت در بازار ایران وجود دارد.

هنگام خرید گوشی a14 دستتان برای انتخاب فضای ذخیره‌سازی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت باز است. این گوشی به باتری با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر مجهز شده که در حالت عادی حدود یک روز کامل دوام می‌آورد. در صورت استفاده از آداپتور 15 واتی مشابه نسخه استاندارد موجود در جعبه گلکسی a14، حدود یک ساعت و نیم زمان برای شارژ کامل آن نیاز است.

برتری‌ها و به روزرسانی‌های a14 نسبت به A13

گوشی a14 به عنوان نسخه ارتقا یافته گوشی a13 یک سری بهبود‌ها را تجربه کرده است. این گوشی 2.5 میلی‌متر بلندتر، 1.6 میلی‌متر عریض‌تر و سه دهم میلی‌متر ضخیم‌تر از نسخه پارسال شده که نهایتا خوش دستی آن را در پی داشت. گوشی a14 از اندروید 13 به جای اندروید 12 بهره می‌برد. همچنین در عکس‌های سلفی برتری نسبی‌ای را به دلیل حسگر 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 این گوشی حس می‌کنید.

وجود حسگر برای اثر انگشت در گلکسی a14

دوربین گوشی a14 متشکل از سه حسگر است که عملکرد بهتری نسبت به دوربین چهارگانه گلکسی a13 از خود نشان می‌دهد. حسگر اصلی دقت 50 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 دارد و در کنارش حسگر اولترا واید با دقت پنج مگاپیکسل کار می‌کند. سومین حسگر را از نوع ماکرو با دقت دو مگاپیکسل انتخاب کرده‌اند.

قیمت لوازم جانبی و قاب گوشی a14

قیمت گوشی سامسونگ a14 برای نسخه‌های 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی متفاوت است و رنگ مشکی آن قیمت بالاتری هم دارد. همینطور برخی نسخه‌های محدود دیگری با حافظه موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما به صورت کلی قیمت این گوشی و لوازم جانبی آن نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ ارزان محسوب می‌شود و از دلایل اصلی محبوبیت آن است. 

چرا گوشی گلکسی a14 تا این حد طرفدار دارد؟

وقتی سری به فروشگاه‌های اینترنتی می‌زنید و به دنبال گوشی‌های میان رده هستید، گزینه‌های مختلفی پیش رویتان قرار دارد. ولی برخی مدل‌ها مانند سامسونگ a14 طرفداران بیش‌تری داشته و جزو پرفروش‌ترین‌ها است. اما چه چیزی باعث استقبال بیش‌تر کاربران از این مدل گوشی می‌شود؟ در ادامه علت این موضوع را بررسی می‌کنیم.

دلایل محبوبیت سامسونگ a14

قیمت خوب و مقرون‌به‌صرفه گلکسی a14

گوشی گلکسی a14 به‌صورت قابل توجهی نسبت به بسیاری از گوشی‌های هوشمند معروف قیمت کم‌تری داد. از این رو برای مصرف‌کنندگانی که به فکر کنترل بودجه خود هستند، گوشی a14 بهترین گزینه برای خرید به حساب می‌آید. البته لازم به ذکر است که این گوشی ارزش بسیار خوبی را نسبت به قیمت خود ارائه می‌کند.

عمر باتری طولانی

گوشی a14 دارای باتری با طول عمر طولانی است که حداقل 18 ساعت استفاده با یک بار شارژ را برای شما فراهم می‌کند. این موضوع برای افرادی که کار‌های مختلفی مانند استریم ویدیو، عکاسی و بازی انجام می‌دهند، بسیار مهم تلقی می‌شود. شارژ شدن باتری این گوشی سرعت بالایی دارد و وقت زیادی را نمی‌گیرد.

عملکرد قوی

گوشی گلکسی a14 از پردازنده قدرتمند MediaTek Helio G35 برخوردار است که عملکرد قدرتمندی را برای کار‌های روزمره مهیا می‌کند. از این رو افرادی که می‌خواهند از چند برنامه به صورت همزمان استفاده کنند، a14 گزینه مناسبی است. 

آیا گوشی a14 ارزش خرید دارد؟

گوشی گلکسی a14 از جمله گوشی‌های ارزان قیمت به حساب می‌آید که ارزش خرید دارد. در این گوشی از سخت‌افزار مناسبی استفاده شده که سبب عملکرد بهتر آن نسبت به خیلی از گوشی‌های رده پایین بازار شده است. صفحه نمایش این گوشی یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب می‌کند. در واقع صفحه نمایش بزرگ این گوشی مناسب تماشای ویدیو، محتوای تصویری و وبگردی است.

گوشی a14 از نظر سخت‌افزاری برای فعالیت‌های روزانه مناسب است. اما توان لازم را برای بازی‌های بسیار سنگین ندارد. دوربین‌های این گوشی در طول روز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. با این حال این گوشی با امکاناتی که ارائه می‌دهد و قیمت مناسبش، قطعا ارزش خرید دارد.

در آخر

گوشی سامسونگ گلکسی a14 با قیمت مناسبی به بازار عرضه شد که به راحتی در دسترس خریداران با بودجه محدود قرار می‌گیرد. این گوشی مشخصات فنی خیلی خوبی دارد که باتری 5 هزار میلی آمپر، دوربین با کیفیت 50 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.6 اینچی و پردازنده MediaTek Helio از جمله آن‌ها هستند. این گوشی زیبا و شیک، ظاهری خوش ساخت و جذاب را به همراه دارد و با وجود حسگر اثر انگشت، امنیت را افزایش می‌دهد. با توجه به مزایای گوشی سامسونگ a14، این محصول به عنوان یک گوشی با ارزش خرید بالا و قابلیت‌های قابل قبول خود، در بازار جا باز کرده است. در خارج از ایران این گوشی به پرفروش‌ترین تلفن همراه اندرویدی جهان تبدیل شده که با توجه به موارد بیان شده اصلا جای تعجب ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49865 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تریبون 1402/10/24 تاریخ خبر: 1401/10/24 تعداد مشاهده: 519
کلید واژه ها:
سافت گذر